kdm + dwie sesje X-ów

Adam Piątyszek ediap w ET.PUT.Poznan.PL
Nie, 30 Lis 2003, 12:45:21 CET

Witam!

Używam PLD Ra + Security + General. Środowisko graficzne to KDE. Jako
managera logowania używam kdm.
Chciałbym mieć standartowo odpalone dwie sesje X-ów na oddzielnych
virtualnych terminalach (np. vt9 i vt10). Ponadto, chciałbym aby na
każdej z tych sesji można było się niezależnie logować przez kdm.
Zmodyfikowałem pliki /etc/X11/kdm/Xservers dodając:

:0 local w tty1 /usr/X11R6/bin/X vt9
:1 local /usr/X11R6/bin/X vt10 :1

Odpalane są dwie sesje X-ów, jednakże manager logowania pojawia się
tylko na drugiej z nich (vt10).
Czy robił ktoś już coś takiego? Ma ktoś pomysł jak to uruchomić?
Dodam, że chodzi mi o funkcjonalność podobną do przełączania
użytkowników podobnie jak w WinXP, tak aby nie trzeba było się
wylogowywać i przerywać działających programów.

Pozdrawiam,

ediap

--
-=#=-  Adam Piątyszek - "ediap"    -=#=-  Liunx ID: #204648       -=#=-
-=#=-  ediap (at) et.put.poznan.pl -=#=-  JID: ediap w jabberpl.org -=#=-