PLD 1.0/1.1

Pawel Szopinski pawelsz-lists w datatech.pl
Sob, 4 Paź 2003, 22:00:55 CEST

Witam,

jako że ostatnio zaniżyłem swoją aktywność w PLD, nie jestem zbyt
nabierząco, szczerze mówiąc nie wiem co się dzieje, wypisałem się z list i
nie zaglądam na IRC, a ze strony to niewiele można się dowiedzieć. Pytanie
mam następujące, zaglądałem na serwer FTP i widzę w /dists PLD 1.1, a w
środku nawet paczki. Czy to już zostało wydane oficialnie? Czy to będą
oddzielne płytki? Szczerze mówiąc nic w /iso nie znalazłem, a może to ma
być poprostu zestaw paczek dla Ra i kolejna linijka do poldka? Proszę,
niech mi ktoś dziś oświeci w tej kwestii.

Pozdr.

--
Paweł Szopiński p.szopinski w datatech.pl (ISO-8859-2)
Datatech - Kłopot z komputerem? Siecią? Masz firmę?