PLD 1.0/1.1

Sob, 4 Paź 2003, 22:28:57 CEST

Osóbka znana jako Pawel Szopinski, wystukała:
> Witam,
>
> jako że ostatnio zaniżyłem swoją aktywność w PLD, nie jestem zbyt
> nabierząco, szczerze mówiąc nie wiem co się dzieje, wypisałem się z list
> i nie zaglądam na IRC, a ze strony to niewiele można się dowiedzieć.
> Pytanie mam następujące, zaglądałem na serwer FTP i widzę w /dists PLD
> 1.1, a w środku nawet paczki. Czy to już zostało wydane oficialnie? Czy
> to będą oddzielne płytki? Szczerze mówiąc nic w /iso nie znalazłem, a
> może to ma być poprostu zestaw paczek dla Ra i kolejna linijka do poldka?
> Proszę, niech mi ktoś dziś oświeci w tej kwestii.

No normalnie: PLD 1.1 to Ra Reloaded;) ISO brak (chyba chwilowo, dopóki się
Ktos[tm] za to nie weźmie). Updaty są w security i general. Pakiety
podpisywane nowym kluczem. Powstało ra-ready i grupa pld.betatesters dla
spragnionych nowych wrażeń :-D
Tak w skrócie, podziękowania kieruj do Pawła Gołaszewskiego (L+ napisało -
"blues - obecny opiekun Ra Reloaded" :)

> Pozdr.

pozdrawiam