Składnia asm() w C

ZyTeK zytek-pld w abomb.one.pl
Pon, 6 Paź 2003, 23:30:10 CEST

On Monday 06 of October 2003 23:11, Michal Kochanowicz wrote:

> Thx.

> To że poprawiłem PLDowe kdemultimedia tak że się buduje na 2.6.0, a
> dokładniej nie wywala się na cdrom.h

chodzi o patcha, który powoduje includowanie cdrom.h przed qt'owymi
includeami ? Taki patch juz jest przecież, sam go poprawiałem żeby
przystosować do 3.1.4 (HEAD).. ale może nie o to chodzi, piszę ot tak ;.

--
.: Jakub Głazik - ZyTeK - Kubuś Hug Machine.
.: zytek [AT] pld-linux.org - http://www.misiaj.sie.pl