Dodatkowe klawisze w klawiaturach

ZyTeK zytek-pld w abomb.one.pl
Pon, 6 Paź 2003, 23:34:07 CEST

Hejka:)

Kupiłem sobie dzisiaj nową klawiaturę (czarną! w starej było za dużo
jedzenia w środku..;>) i ona ma takie 3 dodatkowe klawisze (Klawa
Mediatecha, MT135K chyba) oznaczone "Internet, calculator, e-mail" czy
jakoś tak, nevermind, chodzi mi o to, czy da się je jakoś podbindować pod
np. Konquerora, KMaila itd. w Xach/KDE.

W sumie nigdy nie lubiłem takich bajerów i jestem zwolennikiem najprostszych
klawiatur, ale jak już mam takie coś to można by to wykorzystać.. np.
killowanie konquerora, killowanie xmmsa a pod trzecim rm -rf / :D

--
.: Jakub Głazik - ZyTeK - Kubuś Hug Machine.
.: zytek [AT] pld-linux.org - http://www.misiaj.sie.pl