Poczatki z PLD - firewall-init

Pawel Koska poul w pf.pl
Pią, 10 Paź 2003, 07:52:58 CEST

Dnia czw 9. października 2003 23:14, Mateusz Korniak napisał:

> No z taką precyzją wypowiedzi nie uzyskasz zbyt wielkiej pomocy.

WIm wiem, ale co innego mialem powiedziec ?? Jak zajrzalem do tych plikow
konfiguracyjnych, to sie zalamalem. Nie wiedzialem od czego zaczac.

> proponuje wyedytować:
> /etc/sysconfig/firewall.d/ipv4/nat
>
> tak aby zawierał coś takiego:
> ipv4_nat_POSTROUTING_rules()
> {
> #       Masquerade example
> #       $iptables -t nat -A POSTROUTING -o $OUTSIDE_IF -j MASQUERADE
>
>         $iptables -t nat -A POSTROUTING -o $OUTSIDE_IF -j SNAT --to
> tw.ój.nr.ip
>         return
> }
Mniej wiecej... (ale ze znaczna przewaga "mniej") staralem sie cos takiego
napisac, ale nie pamietalem dokladnie jak to powinno wygladac. Czytalem
ostatnio o iptables na http://www.mr0vka.eu.org/ ale co z tego jak nie
zrobilem sobie zadnych notatek :-(

No ale dzisiaj, nie zrazony pierwszymi niepowodzeniami, a wzbogcony o nowe
doswiadczenia zaczynam drukowac wszystko co znajduje sie na
http://pld-linux.org/ i co moze mi sie przydac ;-)

Pawel

--
O Muad'Dibie powiadamy, ze udal sie w podroz do krainy, gdzie stapa sie nie
zostawiajac sladow.