Poczatki z PLD ?

Pawel Koska poul w pf.pl
Pią, 10 Paź 2003, 10:45:11 CEST

Dnia czw 9. października 2003 23:10, Wojciech Potaczek napisał:

> Spróbuj wziąć rpma dla RH ze strony shorewalla i go zainstalować.
> Przedtem jednal zrób "ln -s /etc/rc.d/init.d /etc/init.d"
> Na początek powinno pomóc.

ech.. pewnie nie zrobilem tego hmm.. "dowiazania symbolicznego" i dlatego nie
dzialalo :-) Zaatakuje jeszcze raz firewall-init a jak sie nie uda to
sprawdze ponownie shorewalla.

Aha, to mam jeszcze jedno pytanie tak na przyszlosc.
W czasie instalacji PLD i chyba pozniej tez, moge ustawic z jakimi opcjami
maja sie dyski montowac. Chodzi mi o opcje   auto, defaults, exec, noatime,
noauto i inne... Ogolnie to co widze w man mount.
Chodzi o to jakie opcje moga byc przy montowaniu do /home /usr /var /boot

Czyli co gdzie moze byc, a czego nie moze byc.
np. chyba  /usr nie mozna montowac z opcja noexec
Ja aktualnie wszystkie partycje mam tylko rw, ale jak bym chcial miec w miare
skonfigurowany serwer, to wypadalo by to troszke inaczej poustawiac.

Jakies sugestie ?? Bym to dopisal do wlasnie tworzonej instrukcji instalacji
PLD pisanej przez newbie dla newbie ;-)

Pozdrawiam
Pawel

--
O Muad'Dibie powiadamy, ze udal sie w podroz do krainy, gdzie stapa sie nie
zostawiajac sladow.