problem z budowaniem niektórych pakietow

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Nie, 12 Paź 2003, 21:43:44 CEST

On Sun, 2003-10-12 at 21:03, Boski Cinek wrote:

> Przegladalem spece, ale nie znalazlem tam niczego niewlasciwego.
> Myslalem, ze to jakies bledy dotyczace konkretnych specow, ale
> ostatnio zdarza mi sie to przy coraz wiekszej ilosci pakietow. Ktos
> wie o co chodzi? Jakies rady moze?

masz starego rpma, starego automake, starego libtoola, starego glibca,
stare gcc a pewnie kompilujesz rzeczy z head. Na RA nie kompiluje sie z
head coraz wiecej rzeczy.

TiweK

--
Tomasz Witek <tiwek w manta.univ.gda.pl>