k3b.spec, Ra i RA-branch

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Wto, 14 Paź 2003, 04:07:29 CEST

Dnia pon 13. października 2003 17:19, grzes napisał:
> Dnia pon 13. października 2003 15:48, Tomasz Wittner napisał:
[...]
> Więc czy dobrze rozumiem:
> to co ma RA-branch można zbudować na Ra ewentualnie dobudowując sobie
> inne brakujące pakiety też z mające RA-branch.
> I powinno się to wszystko zbudować?

> A dlaczego na własną odpowiedzialność?!?
> Najpierw piszesz, że "w prosty sposób" a później na własną
> odpowiedzialność, coś jest tam nie tak o czym nie chcesz powiedzieć?!?

Asekuracja - po prostu wszystkiego nie wiem. Jakiś powód jest, że nowsza
wersja autoconfa jest na builderach Ra, a nie ma jej w updates. Tłumaczenie
jednego z developerów:
"Bedzie w RA, jak wszystkie zasoby beda sie na tym budowac."

> Ale po co tak pisać?

Żeby zwrócić uwagę, że za ich pomocą da się osiągnąć wszystko, co można zrobić
w k3b. Fakt - może większym nakładem czasu i nauki, ale potem jest już tylko
lepiej i szybciej (bez ciągłego kliknia tego samego 10 razy).

> Jeśli ktoś pisze takie programy to chyba po to, żeby ich używać.
> Jestem zwolennikiem mkisofs i cdrecord, ale jest mi potrzebne zbudowanie
> k3b dla kogoś kto nigdy w życiu sobie nie poradzi z w/w zestawem.
> Chyba nie doceniasz czyjejś pracy nad k3b.spec...

Doceniałem, jak miałem wypalić jedną płytkę. k3b jest fajne, i posiada duużo
opcji przekazywanych do mkisofs i cdrecord. Ale, jak przyszło robić mi backup
na kilkunastu, na "słabym" komputerze to k3b było męczące.

> Pozdrawiam
ja również.
--
Tomasz Wittner