takie tam - nie bierzcie na serio...

Pon, 13 Paź 2003, 00:08:51 CEST

> BR to i tak był błąd... _Jeżeli_ już to Req...
>
> Ta zmiana jest niby ok, ale... dostajemy nie-działający by-default sudo...

Ehm, nie jestem zapisany na pld-devil, ale:
jeśli już tak patrzeć to by-default mamy: niedziałające useradd
Dlaczego? Bo po instalacji z sieci - jeśli zainstaluję "base" to user
którego założę przy instalacji nie może się zalogować... bo nie ma basha.
Nie czepiam się, ale jeśli w wątku z którego forwardowałem tego maila padają
argumenty w stylu "używam OOo do edycji /etc/group i co wtedy" to ja
poproszę, żeby bash był instalowany z "base", bo kurde ciągle o tym
zapominam...

PS. Nie "piję" do nikogo z grupy developerów PLD :)

pozdrawiam