postfix + sasl + mysql (smtp auth z userami w MySQL)

ZyTeK zytek-pld w abomb.one.pl
Pon, 13 Paź 2003, 11:24:59 CEST

On Monday 13 of October 2003 06:53, pyton wrote:
> witam

> jest 6.45 :)

> no wiec ja nad saslem + mysql siedzialem z tydzien :), sprawa miala sie
> tak ze standardowo sasl nie byl ws tanie odkodowac hasel w moim MySQLu,
> gdyz sasl przynajniej w mojej wersji wtedy (2.1.14-0.1) nie osblugiwal
> cryptmd5 albo md5crypt nie wiem, znalazlem w necie odpowiedni patch i
> zrobilem sobie paczke z nim modyfikujac speca, patch nazywal sie
> cyrus-sasl-2.1.14_mysql_and_checkpw.patch i wtedy w smtpd.conf w
> /etc/sasl dajesz:
>
> mech_list:plain login
> [...]

podaj mi caly smtpd.conf !

Ja mam hasła kodowane przez ENCRYPT() czyli systemowy crypt().
Ale nawet na czystych hasłach nie działa.. w ogóle nie wiem gdzie mu sie to
ustawia. Wróce ze szkoły to poszukam w sieci troche info.

Jeśli byś też tego patcha miał to by było sexy bo google dużo nie pokazuje.

--
.: Jakub Głazik - ZyTeK - Kubuś Hug Machine.
.: zytek [AT] pld-linux.org - http://www.misiaj.sie.pl