problem z budowaniem niektórych pakietow

Andrzej Szombierski qq w kuku.eu.org
Pon, 13 Paź 2003, 09:53:52 CEST

On Sun, 12 Oct 2003, Boski Cinek wrote:

> Cze!
> Mam taka sytuacje: Sciagnalem sobie z PLDowego CVSa zawartosci
> katalogow SPECS i SOURCES i za pomoca plikow ktore sie w nich znajduja
Po co całe SOURCES?

> buduje sobie pakiety. Wiele buduje sie bez problemow, ale przy
> niektorych przy wywolaniu "rpm -ba xxxx.spec" dostaje wyjscie:
Nie lepiej korzystać z buildera?

[...]
> Przegladalem spece, ale nie znalazlem tam niczego niewlasciwego.
> Myslalem, ze to jakies bledy dotyczace konkretnych specow, ale
> ostatnio zdarza mi sie to przy coraz wiekszej ilosci pakietow. Ktos
> wie o co chodzi? Jakies rady moze?

Pewnie chodzi o to że w momencie przesiadki z pld.org.pl na pld-linux.org
powstało coś takiego jak distfiles.pld-linux.org. Tam siedzą teraz
wszystkie "główne" źródła pakietów (czyli np .tar.gz ale nie patche)
posortowane przy okazji po MD5, a w CVSie ich może nie być (albo nie
powinno być?). W związku z tym to co masz w SOURCES może być
niekompletne/nieaktualne. W zasadzie jedynym rozwiązaniem jest korzystać z
buildera, który wyciągnie sobie SourceX-MD5 ze speca i sciągnie odpowiedni
plik z distfiles.

--
: Andrzej Szombierski : anszom w v-lo.krakow.pl : qq w kuku.eu.org :
: anszom w bezkitu.com ::: radio bez kitu <=> http://bezkitu.com :