Poczatki z PLD - firewall-init

Pawel Koska poul w pf.pl
Pon, 13 Paź 2003, 12:27:31 CEST

Dnia pon 13. października 2003 08:28, Maciej Świniarski (luzik) napisał:
> Dnia Fri, 10 Oct 2003 07:52:58 +0200

> no to jest takie smieszne cos jak  firestarter
> ..napewno sie usieczysz

ee tam... firestarter jest chyba tylko pod gnoma... juz przygladalem sie mu
;-) Nie mniej jednak mam zainstalowanego shorewalla, byly troche problemy,
musialem doinstalowac innego shella (ash) i zmienilem w shorewallu by z niego
korzystal i teraz jest wszystko wporzadku.

Ale firewall-init jest caly czas zainstalowany (ale wylaczony) i zaczynam
probowac wpisywac do niego regulki... zobacze wieczorem w domu czy wszystko
zadziala...

Pawel

--
O Muad'Dibie powiadamy, ze udal sie w podroz do krainy, gdzie stapa sie nie
zostawiajac sladow.