dwa łącza, balancing... nie działa :(

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pon, 13 Paź 2003, 13:16:32 CEST

Witam,

Jakiś czas temu podawano tutaj przepis na zrobienie 'load balancing' przy
użyciu dwóch łącz...
Próbowałem go użyć i błędów nie wywaliło, ale działać to to nie działa :(
Łącza to radiówka (512kbps) i DSL512. Wszystko idzie albo przez radiówkę
albo przez DSL, w zależności od tego co pierwsze podane w tablicy...

routing wygląda tak:

default
        nexthop via <gateway_dsl>  dev eth0 weight 1
        nexthop via <gateway_radiówka>  dev eth0 weight 1

Próbowałem też rozdzielić to na dwa różne interface'y, ale też niczego to
nie zmieniło :(

Jakieś sugestie co jeszcze pozmieniać?
Mam też wątpliwości jak w tej sytuacji zachowuje się squid...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki
joshua w ceti.pl