problem z budowaniem niektórych pakietow

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Pon, 13 Paź 2003, 16:08:38 CEST

On Sun, 2003-10-12 at 22:06, Paweł Gołaszewski wrote:

> blablabla...

> Możesz to rozwinąć?
>
> Nie zdarzyło mi się, żeby na etapie %prep/%setup w RA cokolwiek
> szwankowało.

wlasnie szfankowalo, ale nie pamietam juz co.
tylko ze akurat nie dotyczy to tego przykladu dokladnie
tylko ostatniego zdania tego czlowieka.

Ja bym raczej popatrzyl w /var/tmp/rpm-tmp.27638

To byl problem z jakims makrem rpma wtedy, ale nie pamietam.
W specyficznych warunkach bladnie generowal skrypt budujacy.

Ale nie pwoeim Ci jak to bylo i dlaczego. Cegos nie miaelm
zainstalowanego, albo bylo ze starszej wersji.

Nparawde nie pamietam.

TiweK

--
Tomasz Witek <tiwek w manta.univ.gda.pl>