k3b.spec, Ra i RA-branch

grzes grzespt w pf.pl
Pon, 13 Paź 2003, 17:19:24 CEST

Dnia pon 13. października 2003 15:48, Tomasz Wittner napisał:

> za: http://buildlogs.pld-linux.org/index.php
> Wynik szukania 'autoconf' w /ep/rpmqa-ra-i686.txt
> autoconf-2.57-6
> Na builderach Ra jest autoconf-2.57-6

Więc czy dobrze rozumiem:
to co ma RA-branch można zbudować na Ra ewentualnie dobudowując sobie
inne brakujące pakiety też z mające RA-branch.
I powinno się to wszystko zbudować?

> Ja sobie w prosty sposób zbudowałem autoconfa + co tam jeszcze było
> potrzeba z Ra-branch i zainstalowałem. Chcesz, to rób tak samo, ale
> na własną odpowiedzialność.

A dlaczego na własną odpowiedzialność?!?
Najpierw piszesz, że "w prosty sposób" a później na własną
odpowiedzialność, coś jest tam nie tak o czym nie chcesz powiedzieć?!?

> Nie wiem. mkisofs i cdrecord mi w zupełności wystarczają.

Ale po co tak pisać?
Jeśli ktoś pisze takie programy to chyba po to, żeby ich używać.
Jestem zwolennikiem mkisofs i cdrecord, ale jest mi potrzebne zbudowanie
k3b dla kogoś kto nigdy w życiu sobie nie poradzi z w/w zestawem.
Chyba nie doceniasz czyjejś pracy nad k3b.spec...

Grzegorz Pietrzak                        |
e-poczta: g r z e h o r z at p f dot p l | Wszechwiedzą nikt nie grzeszy
jid: grzehorz w histeria.pl                | więc mówimy tylko to co wiemy
gg: 1693035                              |