k3b.spec, Ra i RA-branch

grzes grzespt w pf.pl
Pon, 13 Paź 2003, 17:29:00 CEST

Dnia pon 13. października 2003 16:38, Paweł Gołaszewski napisał:

> W ready leży gotowy zestaw nowego autoconf/automake/libtool. Jeszcze
> się zastanawiam czy przenieść to do updates 1.1 jako pierwszą rzecz
> czy też może umieścić od razu w 1.1

To zrozumiałem, jak dla mnie to im prędzej tym lepiej...

> Nie ma takiej potrzeby.

Ale tutaj nie rozumiem o co Ci się mianowicie rozchodzi...
Nie ma takiej potrzeby żeby zmniejszać coby toto zbudować,
czy nie ma takiej potrzeby i poczekać mam bo zaraz będzie
nowy autoconf?!?

Grzegorz Pietrzak                        |
e-poczta: g r z e h o r z at p f dot p l | Wszechwiedzą nikt nie grzeszy
jid: grzehorz w histeria.pl                | więc mówimy tylko to co wiemy
gg: 1693035                              |