k3b.spec, Ra i RA-branch

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.one.pl
Wto, 14 Paź 2003, 10:50:14 CEST

Dnia wto 14. październik 2003 04:07, Tomasz Wittner napisał:

> Asekuracja - po prostu wszystkiego nie wiem. Jakiś powód jest, że nowsza
> wersja autoconfa jest na builderach Ra, a nie ma jej w updates. Tłumaczenie
> jednego z developerów:
> "Bedzie w RA, jak wszystkie zasoby beda sie na tym budowac."

O.K.

> Żeby zwrócić uwagę, że za ich pomocą da się osiągnąć wszystko, co można
> zrobić w k3b. Fakt - może większym nakładem czasu i nauki, ale potem jest
> już tylko lepiej i szybciej (bez ciągłego kliknia tego samego 10 razy).

A czy ktoś twierdzi, że nie?

> Doceniałem, jak miałem wypalić jedną płytkę. k3b jest fajne, i posiada
> duużo opcji przekazywanych do mkisofs i cdrecord. Ale, jak przyszło robić
> mi backup na kilkunastu, na "słabym" komputerze to k3b było męczące.

I tu jest błąd w rozumowaniu.
Każdy program ma *swoje* zastosowanie.
I kożystanie z k3b do seryjnych zadań jest pewnie słabym pomysłem.
A ocenić to będę mógł jak go sobie zbuduję...
A co do prostoty obsługi, to ona zawsze kosztuje.
Czarodzieje, kliklkiwość itp. mają zawsze swoje narzuty które powodują większe
wymagania.

Grzegorz Pietrzak
tylkogrzeswadresie w artikon.one.pl
Wszechwiedzą nikt nie grzeszy