Antyaliasing fontów w XFree, Ra.

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pią, 17 Paź 2003, 09:43:39 CEST

Dnia pią 17. październik 2003 00:23, Piotr Koczur napisał:
> Witam,

> Sprecyzuj troche :)
> Masz wlaczony antyaliasing ale nie widac, zeby to mialo miejsce - tzn
> poszarpane fonty z kolorowym obwodkami itp? Jesli tak to
> najprawdopodobniej zle ustawiles rozdzielczosc. Ustaw najwyzsza
> mozliwa, ktora obslugiwal bedzie Twoj wyswietlacz i sprawdz jeszcze
> raz. Mialem identyczna sytuacje (Toshiba Tecra 8000) przy
> rozdzielczosci ustawionej na 800x600, pomoglo przejscie na 1024x768.
> Juz nie pamietam dokladnie o co z tym tutaj chodzi - wyczytalem
> kiedys na goolach ale juz zapomnialem ;)
:-) Owszem, mam powłączane, ale nic nie widać. Rozdzielczość mam ustawioną
na najwyższą dostępną dla wyświetlacza, czyli 1400x1050. Karta graficzna to
GeForce4 Go, na sterownikach NVidii (na stacjonarnym mam podobną).
Wszystkie potrzebne rozszerzenia są obecne (sprawdzam xdpyinfo). Efektów -
brak.

--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                       GG:                2441498