HTB gotowiec - pytanie...

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Wto, 14 Paź 2003, 23:19:59 CEST

On Tuesday 14 of October 2003 22:16, Jacek Rzęsista wrote:

> A dostosowałeś prędkość sieci lokalnej ? ;) Tam wpisałem NET_SPEED=8000
> (czyli sieć 10Mbit) - jak masz 100Mbit to wpisz co najmniej 80000 (a
> najlepiej wykorzystaj program ttcp do pomiaru tej prędkości.

a wlasnie Jacek, ze sie tak brzydko wtrace w ten wątek, zmodyfikowalem sobie
troche twoje dzielo, na wlasne potrzeby (eth1 - NET, imq0, eth0 - LAN), i
zastanawiam sie czy mozna zmienic pole tos dla danych plikow ?
bo samo MISS jako tos 0x08 nie zabardzo mi odpowieda.
tzn odpowiada, ale co gdy chcial bym by MISS malych plikow nie wzucać w pasmo
? albo np ucinać dynamicznie pliki .exe, .mp3 ?
przydalo by sie wtedy zmienić tos dla w/w plikow.
Znalazlem cos co sie zwie tcp_outgoing_tos no ale jakos nie bardzo zmienia tos
gdy acl ustawie na pliki binarne.
Miales kiedys z takim czymś do czynienia ?
(ehh, dalej mi siedzi w glowie dynamic_delay_pools, ktos mial z tym
jakąkolwiek styczność ?)

Krzysiek Taraszka			(dzimi w pld.org.pl)
http://cyborg.kernel.pl/~dzimi/