[OT] Nauka PHP-co zainstalowac+konfiguracja

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Wto, 14 Paź 2003, 12:24:33 CEST

W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 10/13/2003
10:32 PM:

> Eee... a czy w tych książkach działa wyszukiwanie?

> PS. Sorry za bezpośredniość ale od dawna mnie to zastanawia, ty jesteś
>     pedał czy tylko masz taki email? :-P

Nie, nie jestem:-D. Uwazasz, ze jest pedalski? Dla mnie bozzki
jest:-). Ale popatrzmy na twoj:
michal (at (w tlumaczeniu: "na"))michal.waw.pl.
Co prawda powinno byc "michal(na)michale.waw.pl", ale i tak jest
niezle :-D. Wiec kolego jak to mowia: doganial kociol garnkowi:-). A
swoja droga, tez mnie jedna rzecz ciekawi: Ile ty masz lat;-)?

--
Amen
|3 0 $ |< !   < i N e |<
"Wielkie firmy niszczą wolny wybór"