Dyskietki dla PLD 1.1

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Śro, 15 Paź 2003, 09:03:31 CEST

On Mon, 13 Oct 2003, Pawel Koska wrote:
> Ktos tu kiedys wysylal ze sa dyskietki dla PLD 1.1 z prozba o testy. Nie
> pamietam kto,

ja :)

> a nie moge znalesc na http://lists.pld-linux.org/ tej
> wiadomosci,

Bo to jest "dobra" wyszukiwarka...

> Wiec sciagnelem z
> ftp://ftp.pld-linux.org/dists/1.1/PLD/i686/PLD/images/2.4-experimental/
> obraz bootdisk_net.img zrzucilem to na dyskietke, restartuje komputer i
> dziala.

Cieszy mnie to ;)

> Wszystko chyba dzialalo dobrze do momentu jak zaczelem tworzyc partycje.
> Najpierw tworzylem w RaiserFS. nastepnie klikalem dalej, dalej i dalej. W
> momencie gdy instalator zaczal tworzyc partycje, sciagal sobie z intenetu
> pliki. Nastepnie pojawil sie blad ze "mkreiserfs nie zna opcji --force".

Dziwne...
# mkreiserfs --help
[...]
  -f | --force                     specified once, make mkreiserfs the whole
                                   disk, not block device or mounted partition;
                                   specified twice, do not ask for confirmation
[...]

Powinno działać. Dzisiaj będę miał okazję to sprawdzę.

> Wtedy uznalem ze cos spieprzylem z tymi partycjami. Wrocilem sie i zamiast
> RaiserFS wybralem xfs. Po sciaganiu potrzebnych pakietow (xfs-pkg.tar.gz i
> xfs-mod )instalator zaczal ladowac xfs_support. Nagle pojawil sie blad !!
> "No package contains module xfs_support
> Something went bad.
> Tress the [Enter] key."

Cóż - 2.4-experimental... jest experimental :D

Co jest moduł xfs_support? Istnieje taki wogóle??

> Dopiero za 3 podejsciem jak wybralem ext3 wszystko poszlo dalej.

Na ext3 też sprawdzałem...

> Wiec moze sa jakies problemy z obsluga tych systemow plikow ?

Nie wydaje mi się.

> Nie wiem co moze sie jeszcze przydac do diagnozy problemu, ale podaje co moge:
> Instalowalem z sieci kondifurujac recznie IP, bramke itp (nie uzywalem DHCP)
> Wybralem instalacje BASE
> Nie dorzucalem zadnych dodatkowych pakietow, ani tez niczego nie odznaczalem
> by nie instalowal.
> Instalowalem dokumentacje, jezyk wybralem pl:pl_PL
> Jesli chodzi o zrodla instalacji, to pozostawilem domyslny + zaznaczylem
> [...]

Czy dalsza instalacja poszła ok? razem z zestawami security/general?

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...