gdzie jest opis jak zainstalowac PLD AC na ra

Adam Skowroński tytus w oldfield.org.pl
Pon, 20 Paź 2003, 23:53:30 CEST

10/20/2003 11:33 PM, Adam Gapiński wrotek:
> Osóbka znana jako Marteen, wystukała:

> To podziel się wrażeniami jak Ci się uda...
> Powinno byc podobnie - nodeps przy upgrade glibc i rpm, ale ja jeszcze
> chwilkę z tym zaczekam...

Tak tak. Miałobyć tak pięknie. Reinstalkę miałem po czymś takim. Druga
jeszcze na mnie czeka, bo się skapowałem co robię i próbowałem cofnąć.
Ale nie udało się naraz rpm i glibc :-)

Na usprawiedliwienie mam tylko to, że za bardzo nie jarzyłem co robię.
Pomyliłem Ac z Ra Reloaded :-)

Adam
--
(""="")  Adam 'TYTUS' Skowroński           tytus w oldfield.org.pl
  `.,,'              http://mike.oldfield.org.pl/tytus/