[OT] Nauka PHP-co zainstalowac+konfiguracja

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Śro, 15 Paź 2003, 09:21:51 CEST

On Mon, Oct 13, 2003 at 10:21:05PM +0200, Boski Cinek wrote:
> Jak w temacie- zabieram sie powoli za nauke PHP (juz mam trzy ceglane
> ksiegi:-D), ale nie bardzo wiem co powinienem zainstalowac i
> skonfigurowac. Chce miec PHP dzialajace na moim domowym kompie w
> celach wylacznie programistycznych. Czy ktos mi moze powiedziec co
> bede potrzebowal i ew. podesle jakies dzialajace konfiguracje.
> Domyslam sie, ze bede potrzebowal Apache i PHP ;-) (tylko co
> dokladnie, bo tych pakietow jest w PLD masakrycznie duzo). Bylbym tez
> bardzo wdzieczny za konfigi do Apache'a od kogos kto juz uzywa go do
> tego o czym pisze.

Hmm, może taki graf:

+-------------------------+
+-----------+-------------+     \
            |                    \.
            V                     |
+-------------------------+       |
| Czy otrzymałeś funkcjo- |       |
| nalność Ci potrzebną?   |       |
| w tym wypadku - czy php |       |
| działa?                 |       |
+----+---------------+----+       |
     |               |            |
     V               V            |
+---------+     +---------+      ,/
|   Tak   |     |   Nie   +-----'
+----+----+     +---------+

+---------+
|Be  happy|

(przepraszam za moją potworną dys-asciiart-ografię)

Generalnie masz nikłe szanse, że uda Ci się coś po drodze zepsuć, ale
tak po głębszym... zastanowieniu - użytkownik potrafi, Polak potrafi, a
użytkownik-Polak ...

A co do książek - strzelam, że wystarczy Ci jedna, z której nauczysz się
struktury języka. Ja swoją przygodę zacząłem od PHP3 Leona Atkinsona - i
faktycnzie, dział o strukturze języka był bardzo interesujący, cała
reszta (pozostałe 2/3 książki) to tłumaczenie manuala.