Dyskietki dla PLD 1.1

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Śro, 15 Paź 2003, 17:41:32 CEST

On Wed, 15 Oct 2003, Pawel Koska wrote:
> To ja sie pytam... ja tylko przepisalem to co mi sie wyswietlilo na
> monitorze;-) Nie ukrywam, ze moglo powstac pewne przeklamanie

nie, nie powstało przekłamanie i nowa wersja dyskietek jest już na ftp-ie
z poprawką. Dzisiaj testowałem i działa zarówno xfs jak i reiser, bo takie
partycje sobie na raidzie-1 zrobiłem :)

> gdyz poprzednia wiadomosc pisalem korzystajac z notatek jakie tworzylem
> przy instalacji PLD.  Jednak nie wydaje mi sie bym zle przepisal z
> monitora :)

ech, żeby każdy tak notatki robił i potem raportował... ech...

> Hmm.. bede musial to jeszcze raz sprawdzic. Ale to w przyszlym tygodniu,
> gdyz prawdopodobnie bede wymienial te dyski na jedn 10GB.

fajnie, nowy królik doświadczalny ;)

> Tak. Dalej nie widzialem zadnych problemow.

ok - już wiem dlaczego nie było problemów i dlaczego wcześniej były :)
Do poprawy...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...