[Ra] upgrade do mysql4

Kai kai w lexx.eu.org
Czw, 16 Paź 2003, 01:12:24 CEST

Dziś praktycznie przez przypadek usunąłem "noauto" przy updates-general
w poldek.conf. Poszło --up --upgrade-dist i ... mysql już nie wstał.
W logu pojawiało coś takiego przy próbie startu:

mysqld got signal 4;
This could be because you hit a bug. It is also possible that this
binary
or one of the libraries it was linked against is corrupt, improperly
built,
or misconfigured. This error can also be caused by malfunctioning
hardware.
We will try our best to scrape up some info that will hopefully help
diagnose
the problem, but since we have already crashed, something is definitely
wrong
and this may fail.

Jednocześnie z mysql'em zwalił sie apache. W logu apacza coś takiego:

PHP Fatal error:  Unable to start session mm module in Unknown on line 0
PHP Warning:  Unable to load dynamic library '/usr/lib/php/mysql.so' -
libmysqlclient.so.12: cannot open shared object file: No such file or
directory in Unknown on line 0

Jednym słowem nieciekawie ;> Próbowałem z tym walczyć jakieś pięć do
dziesięciu minut (serwer że tak powiem produkcyjny ;). Potem
zrezygnowany usunąłem całkiem mysql4 i php-mysql i ściągnąłem poldkiem
stare wersje mysql-3.23.57-3. Odpaliłem i chyba działa poprawnie - mam
nadzieję, że przy okazji nie popsuły się bazy w /var/lib/mysql/db ;>

Dla pełni informacji:
architektura: ppc
kernel: Ra-2.4.20-9.ppc_gcc2 Cięciwy

No i na koniec pytanie: co się stało i dlaczego ? ;)

--
**    All night by the dead Zev    ***  Kai -  Robert Jaros  **
*  All night by dead Zev I did lay  *   mailto:kai w scifi.pl   *