HTB gotowiec - pytanie...

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Czw, 16 Paź 2003, 09:30:44 CEST

On Wed, 15 Oct 2003, Jacek Osiecki wrote:

> Ech, oczywiście pochrzaniłem bo zmierzyłem ttcp i wyszło mi 7700KB/s więc...
> wpisałem '7700' zamiast przeliczyć na kbps :) Jak teraz przeliczyłem i
> wpisałem 63000kbps to już działa idealnie...

No i niestety - przedwczesna radość :(
Do ideału bardzo daleko... choćby dlatego że momentalnie po prostu UMIERA
icmp. Ginie 90% pingów, te co pozostają mają czas po 2-3 sekundy... mimo
niskiego obciążenia łącza.

Myślałem że wystarczy zdefiniować klasę dla ICMP, ale tc wydaje się nie
przyjmować 'icmp' jako protokół :( W man tc piszą że wszystko doskonale jest
wyjaśnione w "tc-filters (8)" które... nie istnieje :(

Help...
--
Jacek Osiecki
joshua w ceti.pl