PLD 1.1 + cacti

Pawel Koska poul w pf.pl
Czw, 16 Paź 2003, 10:04:23 CEST

Witam

Jest sobie takie narzedzie do monitorowania sieci jak cacti http://raxnet.net/
Jest podobne do mrtg tyle tylko ze korzysta z rrdtool i konfiguracja jest
przez WWW.

Tak wiec chodzi mi tylko o informacje jak trzeba by zainstalowac Apache by to
dzialalo. Wlasnie nie wiem jakie jest niezbedne minimum. Jakie moduly sa
niezbedne.. ja narazie zaznaczam tylko ssl, a reszty nie znam ;-)
I jeszcze php, bo tyle jest tych dodatkow do php to tez nie wiem co jest
potrzebne. Z tego co pamietam z Mandrake, to chyba potrzebne by bylo jakis
php-xml.

Jedynie co sobie poradze to chyba z MySQL. Zainstaluje MySQL-server i
MySQL-client i powinno dzialac ;-)

Wiec jakby ktos byl tak uprzejmy i powiedzial co trzeba zainstalowac to bym
byl wdzieczny.

Pozdrawiam
Pawel

--
O Muad'Dibie powiadamy, ze udal sie w podroz do krainy, gdzie stapa sie nie
zostawiajac sladow.