HTB gotowiec - pytanie...

Roman Niewiarowski newrom w rp.zax.pl
Czw, 16 Paź 2003, 18:10:18 CEST

dnia Thu, Oct 16, 2003 at 09:30:44AM +0200, Jacek Osiecki napisal(a):

> Myślałem że wystarczy zdefiniować klasę dla ICMP, ale tc wydaje się nie
> przyjmować 'icmp' jako protokół :( W man tc piszą że wszystko doskonale jest
> wyjaśnione w "tc-filters (8)" które... nie istnieje :(
Jeden z klientow pokazal mi cos takiego
http://www.rc.htb.prv.pl/

troche trzeba pozmieniac zeby z pld dzialalo ale da sie zrobic, pozniej
konfiguracja jest banalna.. oczywiscie nie jest to do robienia bardziej
rozbudowanych rzeczy ale do podstawy sie nadaje

pozdr
newrom
--
Klamot 440 LTD (c) P-street Garage Crew  http://newrom.pasjo.net.pl/