Antyaliasing fontów w XFree, Ra.

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 16 Paź 2003, 18:35:43 CEST

Piszę, bo mi już ręce opadają.
Zainstalowałem sobie Ra z update'ami (czyli właściwie 1.1) na moim nowym
laptopie. Nie mogę zrobić jednej rzeczy - nijak nie jestem w stanie włączyć
antialiasingu fontów w X-ach. Na stacjonarnym działa mi to "out of box", a
tutaj - nic. Możliwe, że nie zainstalowałem czegoś, ale sprawdzałem i
wszystko potrzebne wydaje się być. Patrzyłem w konfigurację X-ów i Xft -
niby wygląda tak samo jak na stacjonarnym. Ale nie działa. Przekopałem
trochę net, dokopałem się do aliasingu subpixelowego - dalej nic. Może ktoś
ma pomysł, gdzie jeszcze szukać?
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                       GG:                2441498