Skrypt -> prosba

Marteen marteen w go2.pl
Czw, 16 Paź 2003, 23:33:52 CEST

Witam.

Mam prosbe. Otoz potrzebuje skrypt ktory bedzie pobieral nazwe hosta i jego adres IP z karty sieciowej (w systemie tylko jedna karta sieciowa) a nastepnie tworzyl pliki o nast zawartosciach. [na przykladzie hosta o nazwie K10 i IP 192.168.0.10]

1) /etc/hosts

192.168.0.10 K10

2) /etc/mosix.map

w pliku mosix.map wazne jest zeby ip bylo z nr 1 bez wzgledu na znaleziona siec.

czy moze mi ktos taki skrypcik w bashu napisac?? nie znam sie na tym a potrzebne mi jest to do magisterki ktora nie obejmuje programowania w bashu tylko rzeczy zwiazane z klastrami i mosixem. Nie ukrywam ze to bylo na wczoraj:)

Pozdrawiam

Marcin