Ograniczenie oglądanych stron

grzes grzespt w pf.pl
Sob, 18 Paź 2003, 00:36:10 CEST

Dnia pią 17. października 2003 23:23, Robert Święcki napisał:

> squidGuard, można nawet podmienić bannerek w windowsowym gadu-gadu

Właśnie wykręciłem ze spec-a.
I próbuję dojść o co chodzi w konfiguracji...

A propo speca.
Trzeba by chyba dodać do wymagan flex i db3,
bo bez tego nie chciało mi się zrobić...

Grzegorz Pietrzak                        |
e-poczta: g r z e h o r z at p f dot p l | Wszechwiedzą nikt nie grzeszy
jid: grzehorz w histeria.pl                | więc mówimy tylko to co wiemy
gg: 1693035                              |