HTB gotowiec - pytanie...

Arkadiusz Chomicki chomar w wla.pl
Pią, 17 Paź 2003, 10:39:47 CEST

On Thu, 16 Oct 2003, Jacek Rzęsista wrote:

> Dnia czw 16. października 2003 09:30, Jacek Osiecki napisał:
> [CIACH]

nie wiem czy to to samo co umnie
ale ja mam cos takiego czesto po starcie systemu
narazie rozwiazanie mam takie, ze wszystkie interfejsy wylaczam
wyrzucam z pamieci modul do sieciowki 8139too
i na nowo stawiam network

pytalem sie juz na liscie czemu tak sie moze dziac
ale niedostalem zadnej odpowiedzi

Pozdrawiam
ChomAr
--