trochę ogólnikowe pytanie + pytanie o dmesg

Wieslaw Kierbedz sprawki w wp.pl
Pią, 17 Paź 2003, 22:03:05 CEST

Od czsu do czasu znajduję jakąś niedoróbkę, czasem nawet je potrafię
poprawić.
Jakie jest najlepsze miejsce, żeby o tym "uprzejmie donieść".
Na pld-devel zapisywać się nie będę (dupa ze mnie nie developer).
Nie chcę między wódkę i zakąskę i na beta-testera nie mam czasu :(.

A szcegółowo - dostałem takie zalecenie:
Look at the kernel messages (using dmesg) ...
Jak się to robi (dmesg jest nieaktywny po podniesieniu systemu)?
Czy messagess to kontynuacja tylko już pod inną nazwą?
Czy to zupełnie coś innego?

--
Wiesław Kierbedź
gg  2128870; wieslaw_kierbedz w jabber.org