ipmasqadm portfw

grzes grzespt w pf.pl
Pon, 20 Paź 2003, 10:22:16 CEST

Dnia pon 20. października 2003 09:28, Jacek Osiecki napisał:
> A co dokładnie chcesz zdziałać - bo ta regułka jest chyba trochę
> dziwna... ipmasqadm raczej działa tak, że nasłuchujesz na zewnętrznym
> iface i zapytania forwardujesz do komputera wewnątrz sieci...
>
> Czy przypadkiem nie chcesz zrobić transparent proxy?

Trafiłeś w samo sedno...
Ale już gdzieś znalazłem, że ipmasqadm portwf tego nie zrobi.
I muszę użyć ipmasqadm mfw.
Tak jest czy się mylę?!?

Grzegorz Pietrzak                        |
e-poczta: g r z e h o r z at p f dot p l | Wszechwiedzą nikt nie grzeszy
jid: grzehorz w histeria.pl                | więc mówimy tylko to co wiemy
gg: 1693035                              |