PLD 1.1 + cacti

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Nie, 19 Paź 2003, 12:07:56 CEST

On Sat, 18 Oct 2003, Artur Frysiak wrote:

> Jaka konwersja ? po 30 s na plik w celu dopisania LogFormat i
> konfiguracje mrtg-rrd.

Konwersja stronek, etc :)
BTW - udało ci się zmusić indexmakera do działania z mrtg-rrd ? Bo IMHO on
jest przystosowany tylko do 14all (który mi się średnio podoba...)

BTW - w ramach eksperymentów zrobiłem Forks: 2 ,bo mi się poszczególne
configi nie mieściły w 5-minutowych odstępach czasu.... To zabiło mi
maszynę :(

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...