HPT372 i PLD kernel 2.4

grzes grzespt w pf.pl
Pon, 20 Paź 2003, 20:48:20 CEST

Dnia pon 20. października 2003 17:31, Grzegorz Siehień napisał:

> hmm... z tego co pamiętam (ale moge sie mylić) :
>
> hpt372 w 2.4.20 ma tylko stripping, mirroring doszedł w 2.4.21
> (zobacz źródła kerneli)
>
> jeśli trzeba mirroringu, to PLD na hpt372 najlepiej postawić w
> układzie - tarball z systemem + np. gentoo live cd (ten ma juz
> 2.4.21, bo resuecd jak dotąd chyba jest na 2.4.20... )
>
> potem jajko vanillia, albo sprobowac z jakims nowszym Rapackiem
> (właśnie - może ktoś wrzucić URL-e ? dodałbym na pldusers.one.pl)

Wszystko fajnie ale mi chodzi o to, że mam problem nie z raid-em na
hpt372, ale w ogóle z obsługą dysków na tym kontrolerze...
Dysk jest rozpoznawany przez kernel, znajdowane są partycje, można
zamontować, (teraz tam mam fvat z win98 bo nic innego nie działa) i
nawet można przglądać i odczytać/zapisać mały plik.
Ale zaznaczam mały!!! Przy jakim kolwiek większym odczycie/zapisie
zwiesza się obsługa kontrolera.
Dalej tylko można przeglądać katalogi które już były przeglądane, ale to
pewnie cache dyskowy. Można jeszcze umount ale to chyba pośmiertne
konwulsje. Dalej już tylko restart systemu.

Grzegorz Pietrzak                        |
e-poczta: g r z e h o r z at p f dot p l | Wszechwiedzą nikt nie grzeszy
jid: grzehorz w histeria.pl                | więc mówimy tylko to co wiemy
gg: 1693035                              |