HPT372 i PLD kernel 2.4

grzes grzespt w pf.pl
Pon, 20 Paź 2003, 20:57:18 CEST

Dnia pon 20. października 2003 20:48, grzes napisał:
> Wszystko fajnie ale mi chodzi o to, że mam problem nie z raid-em na
> hpt372, ale w ogóle z obsługą dysków na tym kontrolerze...
> Dysk jest rozpoznawany przez kernel, znajdowane są partycje, można
> zamontować, (teraz tam mam fvat z win98 bo nic innego nie działa) i
> nawet można przglądać i odczytać/zapisać mały plik.
> Ale zaznaczam mały!!! Przy jakim kolwiek większym odczycie/zapisie
> zwiesza się obsługa kontrolera.
> Dalej tylko można przeglądać katalogi które już były przeglądane, ale
> to pewnie cache dyskowy. Można jeszcze umount ale to chyba pośmiertne
> [...]

Zapomniałem dodac.
Ostatnio zainstalowałem sobie smartmontools i to gada z dyskiem ok.
Do tego jedna jeszcze dziwniejsza sprawa.
Mam podłączony do tego stary napęd yanaha cd-rw 4-4-16.
Czyta wszystko bardzo dobrze.
Bios kontrolera nie pokazuje tego cd-rw, pod win98 go nie widać a pod
linuksem gdzie dyski nie chcą działać to on sobie w najlepsze...

--
Grzegorz Pietrzak                        |
e-poczta: g r z e h o r z at p f dot p l | Wszechwiedzą nikt nie grzeszy