Znowu pomyłkowo zainstalowałem AC - pomocy

Adam Skowronski tytus w oldfield.org.pl
Wto, 21 Paź 2003, 10:09:11 CEST

A dokładniej: glibc rpm beecrypt db popt rpm-lib i elfutils-libelf
Po czym stwierdziłem - w takim razie przechodzę na Ac. Ale okazało się
zaraz, że poldek w dists/2.0/PLD/i686/PLD/RPMS trochę starawy jest i
niekompatybilny z glibcem - co mnie zdziwiło - tydzień temu był inny.

Ale nie o tym chciałem.
Czy jest jakaś metoda która pozwoli mi jeszcze uratować ten system?
Przychodzą mi do głowy:
- użyć rpma. Tylko nie wiem, jak za pomocą jednej komendy zdowngradeować
  glibca, rpm, rpm-lib, beecrypt i popta i usunąć elfutils i db. Czy
istnieje taka możliwość? Pytam tutaj, bo jest to sytuacja, w której
próbowanie różnych kombinacji chyba nie jest wskazane.
- użyć płyty instalacyjnej PLD (oj, starutką mam, ale się nada) -
załadować shela, zrobić chroota i potem bezpiecznie już (czy mam rację)
zdowngradeować to wszystko
- użyć płyty rescue - tylko jej nie mam. Ale czy ona by coś mogła pomóc?
- jakieś inne?

Macie jakieś typy, propozycje?

Adam

--
(""="")  Adam 'TYTUS' Skowronski           tytus w oldfield.org.pl
  `.,,'              http://mike.oldfield.org.pl/tytus/