Znowu pomyłkowo zainstalowałem AC - pomocy

Adam Skowronski tytus w oldfield.org.pl
Wto, 21 Paź 2003, 18:40:40 CEST

Mariusz Mazur wrote:

> Że co proszę?

Hm. Faktycznie różna. Przepraszam za zamieszanie. No dobra jeszcze raz
się temu przyjrzę. Na razie pamiętam tyle, że mnie opluł podczas instalacji.

Adam

--
(""="")  Adam 'TYTUS' Skowronski           tytus w oldfield.org.pl
  `.,,'              http://mike.oldfield.org.pl/tytus/