HTB gotowiec - pytanie...

Jacek Rzęsista jasio w myslenice.pl.eu.org
Wto, 21 Paź 2003, 19:38:15 CEST

Dnia wto 21. października 2003 12:28, Jacek Osiecki napisał:
[CIACH]

> No to w takim razie po co w ogóle te wszystkie przypisania do klasy
> pakietów o src ip serwera na poszczególnych portach...? Bo chyba nie
> 'sztuka dla sztuki'?
No cóż - ja zrobiłem to w ten sposób, bo inaczej nie mogłem "wyłowić" pakietów
MISS ze squida - wpadały na takim właśnie filtrze dla całej lokalnej do wora
z lokalną i całe ograniczanie przy pomocy squida i transparent proxy brało w
łeb :(. A w ten sposób działa :). Być może to kwestia porzeźbienia w filtrach
- ale potrzebowałem działającego rozwiązania na już i tak sobie z tym
poradziłem.
--
Jacek Rzęsista
ICQ:19324277