Znowu pomyłkowo zainstalowałem AC - pomocy

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Wto, 21 Paź 2003, 20:01:22 CEST

W liście z wto, 21-10-2003, godz. 18:40, Adam Skowronski pisze:

> Hm. Faktycznie różna. Przepraszam za zamieszanie. No dobra jeszcze raz
> się temu przyjrzę. Na razie pamiętam tyle, że mnie opluł podczas instalacji.

pewnie ze poldek cie opluje.

ja instalowalem z Ra

poldek -iv -r /mnt glibc poldek rpm bash --nodeps

podlem chroot i bajka.

potem kernel itd ......
potem reboot :)

I dzialalo :)

TiweK

--
Tomasz Witek <tiwek w manta.univ.gda.pl>