Budowanie z CVSu

grzes grzespt w pf.pl
Wto, 21 Paź 2003, 21:20:33 CEST

Dnia wto 21. października 2003 11:08, Shining Path napisał:

> Ja zrobiłem sobie to tak.
> Stworzyłem grupę builder, zmieniłem właściciela /var/lib/rpm na
> root.builder,

Matko boska a po co tak !?!
Jezusie nazareński kto Ci to podpowiedział !?!

> dodałem sobie usera (czyli siebie) do tej grupy.
> To rozwiązanie wydaje mi się co najmniej przyzwoite.
> Acz być może są i inne.

Ja mam napewno zwyklejsze...
Cała operacja przebiegała nastepująco:

<pts>
[grzes w grzes grzes]$ export
CVSROOT=":pserver:cvs w cvs.pld-linux.org:/cvsroot"
[grzes w grzes grzes]$ mkdir -p rpm/{SPECS,RPMS,SRPMS,BUILD,SOURCES}
[grzes w grzes grzes]$ cd rpm
[grzes w grzes rpm]$ cvs get SPECS/builder
U SPECS/builder
[grzes w grzes rpm]$ cd SPECS/
[grzes w grzes SPECS]$ ./builder Mis.spec
U Mis.spec
# $Revision: 1.6 $, $Date: 2003/06/16 09:30:10 $
U mirrors
</pts>

I każdy pakiet można z cvs-u zbudować...
W czym więc wasze problemy ?!?

--
Grzegorz Pietrzak                        |
e-poczta: g r z e h o r z at p f dot p l | Wszechwiedzą nikt nie grzeszy