Znowu pomyłkowo zainstalowałem AC - pomocy

Adam Skowroński tytus w oldfield.org.pl
Wto, 21 Paź 2003, 22:03:19 CEST

10/21/2003 08:01 PM, Tomasz Witek wrotek:

> pewnie ze poldek cie opluje.
>
> ja instalowalem z Ra
>

> poldek -iv -r /mnt glibc poldek rpm bash --nodeps
>
> podlem chroot i bajka.
>
> potem kernel itd ......
> potem reboot :)
>
> I dzialalo :)

Fajnie. Jakbym od poczatku chciał to zrobić to też pewnie bym sobie
zaplanował.  :-)
A przy okazji - dlaczego twierdziłem, że poldek jest zły:

rpm -Uvh poldek-0.18.1-12.i686.rpm

error: Failed dependencies:
         rpm >= 4.0.2-62 is needed by poldek-0.18.1-12

W 2.0 jest rpm-4.3

Adam
--
(""="")  Adam 'TYTUS' Skowroński           tytus w oldfield.org.pl
  `.,,'              http://mike.oldfield.org.pl/tytus/