Neo USB - speedtouch 330 Alcatel - Thomson - opis instalacji

grzes grzespt w pf.pl
Pią, 24 Paź 2003, 13:47:12 CEST

Dnia pią 24. października 2003 13:35, Bartek Szafko napisał:

> skoro pojawia sie sporo pytan dot. modemu thomsona to moze napisze
> jak mi sie udalo to zrobic.
>
> ja to mam zrobione tak kernel cieciwy 2.4.20, laduje tylko moduly
> usbcore, usb-uhci/uhci, ppp_synctty i tyle nie uzywam nawet hotpluga
> bo po co...
[...]
> z tego co wiem istnieje jeszcze metoda w kernelspace z modulem
> speedtch.o i zamiast uzywania pty w pppd z pluginem pppoatm, ale
> niestety nie udalo mi sie tego uruchomic pomimo usilnych staran, ale
> moze wy cos wymyslicie...

Wiem, że to wymaga trochę zachodu, ale jak już opisałeś to tutaj to może
byś to wrzucił na www.pld-linux.org ?

--
Grzegorz Pietrzak                        |
e-poczta: g r z e h o r z at p f dot p l | Wszechwiedzą nikt nie grzeszy