Logowanie co robi user

Andrzej Szombierski qq w kuku.eu.org
Pią, 24 Paź 2003, 14:12:06 CEST

On Thu, 23 Oct 2003, Łukasz Woźniak wrote:

> Witam,
>      Mam taki problem musze pewnemu userowi dac sheel'a bardzo mi sie
>      to nie podoba ale musze i juz.Chcialbym wiedziec co on robi jakie
>      komendy wpisuje,kiedy sie loguje itd
>      czy jest cos wiecej oprocz
>      #last
>      #cat ~user/.history

Nie jest to może najprostsza metoda, ale kiedyś zrobiłem coś takiego:
Wziąłem źródła programu "script", ustawiłem żeby logował do pliku w stylu
ustawiłem go userowi jako shella. W ten sposób loguje się
dokładnie wszystko co robi (tyle że bywa tego dużo i mało czytelne
jeżeli używa np. ncursesowych programów).

--
: Andrzej Szombierski : anszom w v-lo.krakow.pl : qq w kuku.eu.org :
: anszom w bezkitu.com ::: radio bez kitu <=> http://bezkitu.com :