Logowanie co robi user

Paweł Żurowski pzurowski w post.pl
Pią, 24 Paź 2003, 14:49:44 CEST

W liście z pią, 24-10-2003, godz. 14:29, Adam Nowotny pisze:
> W liście datowanym 24 października 2003 (14:02:36) można przeczytać:
>
> mam to samo (bash.spec z RA-branch)
i bardzo dobrze. Trzeba ustawic odpowiednie prawa do katalogu i/lub
plikow w tymze katalogu. 2 rozwiazania:

1) o+x dla katalogu z dodatkowym logiem (+ dla wszystkich powyzej);
touch userX; chown userX userX

2) o+wx dla katalogu z dodatkowym logiem (+ o+x dla wszystkich powyzej)

Jesli ktos ma jeszcze jakies metody, to moze sie pochwali? :)

Dodatkowy log stanie sie bezuzyteczny, jesli user bedzie wiedzial, ze
jest logowany i gdzie jest dodatkowe logowanie.

pozdrawiam
-pawel

--
Pawel Zurowski