Na czym chodzi ... ?

Radoslaw Kojdecki radek w media-com.com.pl
Pon, 27 Paź 2003, 15:13:06 CET

On Mon, 27 Oct 2003, Grzegorz Mlonek wrote:

> myślę że tak.
> Tylko że chyba nie ma sęsu tar tylko obraz zrobiony partimagem
> zajmuje mniej miejsca i faktycznie odwzorowuje pozycję plików.

OK, super :)))

Potrzebuje cokolwiek zebym maszyna Intelowa mogl wrzucic na HDD i odpalic
to ustrojstwo.

A tak przy okazji - fajnie to chodzi (stabilnosc) ???

Radek
Media-Com Sp. z o.o.                       43-100 Tychy, ul. Długa 19
http://www.media-com.com.pl/                    info w media-com.com.pl