HTB - gotowiec: dodatkowe pytania

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pią, 24 Paź 2003, 17:03:12 CEST

Witam,

Jeszcze dwa pytania:

1. Co bym nie robił - transfer po sambie po sieci lokalnej jest tragicznie
niski... Jak ludzie chcą coś brać z serwera - muszę wyłączać HTB... :(
iptraf pokazuje że wszystko idzie po UDP, porty 137-139, więc brak mi już
pomysłów...

2. Pewnie mam błędy w skryptach... tylko jak je namierzyć? Dostaję coś
takiego:

kernel: HTB: quantum of class 10002 is small. Consider r2q change.
kernel: HTB: quantum of class 10004 is small. Consider r2q change.
kernel: HTB: quantum of class 10005 is small. Consider r2q change.
kernel: HTB: quantum of class 10006 is small. Consider r2q change.
kernel: HTB: quantum of class 20001 is big. Consider r2q change.
kernel: HTB: quantum of class 20003 is big. Consider r2q change.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki
joshua w ceti.pl