PLD Live CD 0.20

Wojciech Potaczek wojciech w potaczek.pl
Pią, 24 Paź 2003, 20:19:16 CEST

>[...]

> Za jakies dwa tyg. W nastepnym tyg bedzie 0.2x, ale zrozum, nie wiem, czy
> Twoj sprzet bedzie obslugiwany. Czy to jest i586? Jaki to procek moze po
> prostu napisz. Wersja live na i586 powinna sie pojawic w ciagu dwoch
> trzech tyg. Daj mi wiecej info o tym notebooku, to moze bede w stanie cos
> stwierdzic. Masz aby na pewno mozliwosc bootowania cd z niego?

Witaj!
To jest Pentium II 400MHz, chipset BX.
Chwilowo nie mogę Ci podać danych np. z lspci
a screenshot z windowsowego Device Managera jest tutaj nie do przyjęcia
:-)))
Dodam tylko, że kernel z RescueCD działa dobrze.
Na początku bootowania wypisuje coś w stylu "IBM Machine detected"
i pewnie w związku z tym robi coś ekstra.

Pozdrawiam,

Wojtek